donderdag 21 augustus 2014

Sunny Shorts


De schoolvakantie duurt voort hier in Vlaanderen,
en terwijl ik uit Nederland berichten krijg dat daar 
de eerste kinderen alweer begonnen zijn op 
school, en er dus bloggende moeders zijn die
alweer volop bezig zijn met haken, naaien en anderszins
dingen in de maak hebben, weet ik met moeite 
een randje aan aan tricot shortje te haken.
Dat haken valt op zich allemaal nog wel mee, 
maar dan nog tijd vinden om er over te bloggen 
is een ander verhaal. Voordeel is wel dat ik mijn
"model" fulltime tot mijn beschikking heb!
Als klap op de vuurpijl besluit de zomer er maar gewoon
mee op te houden, zodat de kans steeds kleiner wordt 
dat dit short nog gedragen gaat worden...




...maar zonnig en zomers is hij wel, 
dus wie weet breekt de zon nog door en worden 
we getrakteerd op een heerlijke "Indian Summer"