woensdag 6 augustus 2014

Little Dragon is coming home.....

Ik was in verjaardags- en inpakdrukte compleet vergeten even te laten
weten dat ik een paar weken "uit de lucht" zou zijn vanwege een3weeks
verblijf in Bella Italia, dus bij deze met terugwerkende kracht dan maar.....

In Italie wist ik zowaar tijd te vinden om te haken, en dus kon
ik eindelijk de laatste hand leggen aan mijn eerste Lalylala!
Omdat het tijd was eens wat voor mijn prinsje te haken, en
omdat ik toch echt verliefd ben geworden op deze patroontjes
Het werd Dirk the Dragon, in de volksmond bij ons
inmiddels bekend (en geliefd!) als "Draakie".

Een dankbaar projectje, dus de volgende is alweer in de maak!

Bij thuiskomst wachtte ons....een groentetuin die over het hoogtepunt
heen is, maar wel met een flink veldje vol rode bietjes.
En laat dat nou mijn favoriete groente zijn.....
De eerste gingen dus direct in de pan voor
een echte Hollandse maaltijd!


1 opmerking: