zondag 18 mei 2014

New baby girl.....

Er is eind april een nieuw meisje geboren en het 
werd nu echt tijd om af te reizen naar 
onze oude woonplaats om haar te gaan bekijken.
Maar niet voordat er een persoonlijk 
geboortekado gemaakt was natuurlijk!
Ik koos het geboortekaartje van kleine Lola als
uitgangspunt voor afbeelding en lettertype om
een paar kleine klompjes mee te beschilderen....


......lintje erdoor....


....en daarna nog even lekker "over the top" gegaan
met een voormalige schoenendoos die later ook 
nog kan dienen als herinneringendoos.
Binnen- en buitenkant heb ik bekleed en verlijmd 
met papier en stof. Ik maakte en plakte roosjes
 van fimo-klei en ook hier gebruikte ik weer dat 
mooie lettertype van het kaartje om haar naam erop 
te schilderen.

En, inmiddels weer thuis na het kraambezoek, moet ik nog
even zeggen dat Lola een prachtig klein meisje is, 
dat heerlijk door ons hele bezoek heen heeft geslapen!

1 opmerking:

  1. Wauw, wat schattig. Ook het doosje....echt iets om te bewaren en mooie dingetjes in te stoppen!
    Groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen